September 22, 2012

My New Challenges

Post in English below

 
לצערי המוזה שלי עדיין מטיילת לה איפשהו.  אז החלטתי לעזור קצת למוזה וללכת על "ביצוע משימות".  [אם מוחמד לא בא להר ...] ומה יכול להיות יותר טוב מאתגרים ברשת למטרה זו?
חיפשתי
מצאתי
גם אתגרים וגם כמה סגנונות וטכניקות שהייתי רוצה לנסות
וכאן מגיע האתגר האמיתי [אחד מהם] .
ברשת קיים מבחר לא קטן של אתגרים אך ברובו  מדובר באתגרים באנגלית או ברוסית. ומה לעשות, הכתיבה שלי בשתי השפות האלו לוקה בחסר. [אני מודעת שזה סוג של אבסורד, אבל יותר מ-20 שנות בוגרות בארץ+ מעל 10 שנות שימוש בשפה אחת בלבד עשו את שלהם]
אז אני אצטרך לעבוד קשה ותרגם...
האתגר הנוסף היה ניסיון לשלב היצירה אחת כמה אתגרים שונים
אני "פגשתי" יוצרות שביצירה אחת משתתפות בכמה וכמה אתגרים בו זמנית. עלמה אפילו כתבה על זה. [בינתיים שתיים זה המקסימום שלי ]
ועוד אתגר [מנטלי ] ליצור כאשר אף אחד לא מחכה למתנה ממני ואין לי מטרה אחרת חוץ מיצירה עצמה.

Unfortunately my muse hiding:-)
I decided to help her a little and go on "missions". All i need for this is choose the challenge.
Here comes the real challenge [for me ] . Most of challenges writed on English or Russian . But after 20 years in Israel I write Hebrew only.
So I'll have to work hard and translate...
[and it's a opportunity to Apologize for my languge]
The other challenge is to combine into one creation several different challenges.
The additional mental challenge for me to create when no one is waiting for gift from me and I create for creation only


כרטייס שנה טובה - Jewish new year card

בצילום אומנותי :-)



השתמשתי בהמון שכבות נייר ודבק 3D ליצירת גובה וככה זה נראה מקרוב
I used a lot of layers of paper and 3D glue to create the height .


וגם הרימון הוא פרי חיתוך והרבה שכבות


 ומבפנים
Inside


 


I
Challenges:
SabrasScrap - אתגר כרטיסים לראש השנה

השראה/ סקיצה/ הדרכה לכרטיס כאן
תאחלו לי בהצלחה ותודה שביקרתכם :-)
So wish me luck and thank you for visiting :-)

10 comments:

  1. Your creations is fabulous and your ability to speak more than one language is amazing to me since I only speak/write English! Well done! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘NO STAMPS ALLOWED’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    ReplyDelete
  2. סווטה, אני בטוחה שהמוזה תחזור אם תשתתפי אפילו ביותר אתגרים! הכרטיס יצא מגניב! אהבתי את הכמות של השכבות ואת הגובה בשילוב האלמנטים. מחכה לעבודות חדשות ומאחלת לך בהצלחה באתגר זה. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה . כבר שמתי עיין על עוד כמה אתגרים:-)

      Delete
  3. הכרטיס ממש מקסים - עמוס בכל טוב ושילוב צבעים נהדר.
    וכמו שכתבו לך מעלי - ככל שתשתתפי ביותר אתגרים המוזה תתעורר יותר.
    בהצלחה, ותודה על הקישור!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על הפרגון. אני לומדת :-)

      Delete
  4. כרטיס מאוד יפה ומיוחד!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון ועל הביקור :-)

      Delete
  5. I definitely think you found your muse. Wonderful card, love the layers and love how you tore the bottom layer around the edges. Wonderful texture. Thanks so much for playing along with us in the Sisterhood of Crafters for our "No Stamps Allowed" challenge.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was a really fun to play:-) .
      Thank you very much and welcome

      Delete