September 15, 2012

Scrapbooking organization ideas

המוזה הלכה לטייל במחוזות אחרים....ואני בינתיים עוסקת בארגונים ועיצובים קטנים. התוצאות עד כה :

ארגון סרטי בד - טיפ למתחילים
יתרונות:
- זול, זמין, מתאים למתחילים כמוני, לא דורש מיומנות מיוחדת או סטודיו ליצירה
- ב 5 דקות ליד הטלוויזיה. בלי למדוד ולתכנן. במצב עייפות מתקדם
- מאפשר גישה נוחה ואפשרויות מיון לפי צבעים /רוחב/ סוג
 - אני רואה כמה סרטים יש לי

חסרונות:
- אני רואה כמה סרטים יש לי
- אני מגלה עוד ועוד סרטים שצריך לסדר [וכמובן לא מצליחה לסיים]
- ואם חשבתי שאסתדר בלי קופסה תואמת, אז חשבתי....

התוצאה עד כה:


התוצאה

הדרך :
1. היו היה גלידה. אפילו מופחתת קלוריות

 
 
 
וככה זה נראה אחרי  התעללות קלה. כמו שאתם רואים גזרתי ברוחב שונה בניסיון להתאים לרוחב הסרט.


וההשראה מכאן [ קחו חשבון שבמקור נדרש כ-3 שעות עבודה, אז אל תשוו ]
וההמשך כאן ...

תהנו :-)



 

4 comments:

  1. קודם כל, סווטה, אני מאוד שמחה לראות פוסט חדש אצלך בבלוג :)
    דבר שני - המשימה הזאת נראית מה זה כיפית ומרגיעה! אני חייבת לנסות גם.

    ReplyDelete
    Replies
    1. יקירתי, בסוף אני אחריז עליך בתור מוזה :-)
      והמשימה הזאת מבחינתי הייתה בעיקר פרקטית:-)

      Delete