September 29, 2012

הפעם לכלכתי ידיים באמת

ל"יוצאות מהקווים" יש אתגר צבעוני במיוחד וזה כנראה מה שגרם לי לצאת מהקווים [שלי] לחלוטין וליצור משהו צבעוני ומבולגן [קצת] לא כהרגליי. או שאולי המקור הוא התמונה קצת "מלוכלכלת" שהתאימה לי לאתגר של SabrasScrap


 בסיס הוא קרדסטוק אפרפר [אחרי כל ההתעללות שלי הוא נראה די לבן בבסיסו ]
התחלתי בקטנה. אמרתי אני אנסה...


ומה יצא בסוף? [מלמעלה לפי כיוון השעון]
* החתמתי עם חותמת תוצרת בית [ועל זה פוסט נפרד ], רק במקום דיו השתמשתי בשפתון אדום ולבן פנינה.
* השתמשתי בנגטיב של החיתוכים בתור מסכה ואותם צבעתי עם תערובת של שפתון פנינה וצללית ורדרדה/חומה.
* את "המסכה" עצמה [שגם היא כמובן ספגה את הצבעים] הדבקתי בחלק התחתון של הדף.
* ההמשך הוא כבר דיסטרס vintage foto על דוילי.
* בדוילי עצמו השתמשתי כמטינג לתמונה . התחתון - אחרי דיסטרס, העליון עם צללית. ורק כדי להשוות תראו את הלבן.



שכבות וקישוטים מקרוב







מקווה שנהנתם :-)
אני למדתי כמה דברים על שילובי הצבעים וסוגי נייר שונים. ונהנתי מאוד מהדרך.

השראה:
סקיצה של Amarilys Doria
תפוח של טניה


אתגרים :

יוצאות מהקווים - מהגוף ליצירה
SabrasScrap - אתגר תפוח בדבש

9 comments:

  1. סווטה! כמו דף האלבום הקודם, גם הדף הזה יצא מקסים בעיניי. הוא מעביר המון אנרגיה חיובית ומכיל המון יצירתיות. כל הכבוד!

    ReplyDelete
  2. יופי של דף! תודה על השתתפות באתגר של סברס סקראפ! וחג שמח!

    ReplyDelete
  3. תודה רבה על הפרגון. ותודה על האתגר. היה כיף!

    ReplyDelete
  4. gorgeous layout! love all the details and those pictures are priceless! Thanks for using my sketch and sharing it with me!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome and thanks for the compliments.These pictures from 20 years ago,
      and very precious to me.

      Delete
  5. הרעיון של החתמה עם שפתון פשוט מעלף והתוצאה כל כך יפה...חייבת לקנות שפתון בשביל לנסות את זה. מתנקה אח"כ?! דף שמח ומתאים מאוד לתמונות המצחיקות

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על המחמאות.
      אם את שואלת על ניקוי החותמת- אז כן, אבל... תלוי חומר (של החותמת) וצבע. וקחי בחשבון בצד שאני של הדף יש עקבות :-)
      תודה שוב וברוכה הבאה

      Delete
  6. נפלא! פשוט דף נהדר!

    ReplyDelete