July 24, 2012

אתגר חדש

כבר מזמן הגעתי למסקנה שמה שממש, אבל ממש מעקב אותי בעיצוב אלבומים זה חוסר מוטיבציה וחוסר עניין של הסביבה. תראו את כל האלבומים המעוצבים. או שמדובר בתינוקות עם עיצובים מתוקים ורודים/כחולים ומלאי רוך. או שמדובר בילדים מתוקים, שובבים, עם מלא חיוכים וקוצים. או חתונות לבנות צחורות. ורק אני נטולת סיבה לעיצוב האלבום. אומנם מחכה לי איזה אירוע משפחתי רציני, אבל יש עוד מלא זמן. [כל זה בחיוך, כן? ]
ואז התגנבה לראשי הקודח מחשבה לעשות אלבום עם התמונות של פרינסס כשהייתה תינוקת. אבל מה שווה אלבום מעוצב אם אין למי להשוויץ בו?
וכאן בא לעזרתי אתגר של סברס scrap "דלתות נפתחות"

לפי הכללים בדף חייב להיות אלמנט או מוטיב כלשהוא מעולם הדלתות -דלת, מנעול, בריח, מפתח, גדר, שער....
הרעיון והשראה נתנה לי מילה "גדר". מצאתי סדרה של תמונות שבהחלט הסתדרו לי עם ההגדרה [מקווה שגם לשופטים ולכם].
אז "גדר" כבר אמרנו , ו"דלות נפתחות " במובן המטפורי שבמילה התחבר לי גם כן. פרינסס או-טו-טו בת 22 והמון דלות נפתחות בפניה. אבל אפשר לראות שגם בתור תינוקות הגברת נסתה לפרוץ מחסומים.

משם הכל זרם מהר ולא אופייני לי.
את הסקיצה מנפלאה של  Amarilys Doria מצאתי ב-pinterest  [ עם שינויים קלים]  .
את הדפים בחרתי בקלות [כבר אמרתי לא אופייני לי?] . והחלק הכי קשה היה לבחור את הפרחים ואת הקומפוזיציה שלהם, להחליט ולא לשנות כל 10 דקות [דווקא השינויים הם מאוד אופייניים לי]


ואחרי כל ההקדמה הזאת, הינה הדף לשיפוטכם:




דף בסיס- קרסטוק חלק, עליו קרדסטוק מדוגם עם הבלטה מסט נהדר שקניתי אצל נתנאלה . קרעתי אותו קצת שיהיה מעניין. ועליו עוד דף [חסכון לא היה כאן] שהתעללתי בו טיפה, אחד הפרחים חתכתי חצי, מהשוליים שנאשרו חתכתי פרח נוסף ועוד פרח טיפה גדול יותר חתכתי מקרדסוק חלק. [ להסביר זה הרבה יותר ארוך מלעשות מסתבר]. ועוד חיתוך מדף נוסף עם distress קל [ עם כל האהבה בלתי נגמרת שלי ל - distress , דווקא כאן השארתי קצוות נקיים]. פרח מניפה ופרח בד הם תוצרת עצמית.

וקצת תקריבים למי שאוהב.
  
 


נהנתי מאוד.
מקווה שגם אתם :-)

ושוב תודה לאתגר של סברס scrap

3 comments:

  1. תודה שהשתתפת באתגר שלנו :)

    ReplyDelete
  2. Adorable pictures and beautiful embellies! Than ks for using my sketch and sharing your take on it with me! I really appreciate it! :)

    ReplyDelete
  3. thank you and welcome:-)

    ReplyDelete