January 4, 2014

יותר מדי זמן שלא הייתי כאן...

הגיע זמן לחזור :-)

[ומי ששואל את עצמו במה הייתי כל כך עסוקה, יכול לבקר אותי בפייסבוק ולראות במו עינייו ]

אז באמת עשיתי הפסקה ארוכה מיצירה, אבל אני חוזרת לאט לאט. ומנסה דברים חדשים , שילובי טכניקות וסתם כל מני רעיונות שיושבות לי בראש.
אז אתחיל דווקא משילובים.



אני בטוחה שהקופסאות האלו מוכרות לכם. במקור היה בהם שוקולד . עיצבתי כאלה מלא בעבר, אבל בעיקר בטכניקה של הדבקת מפיות. והפעם רציתי לשלב בין טכניקות של סקראפ על בסיס קופסת מתכת. וזה מה שיצא:-)



השלבים :
- ג'סו
- צבע אקריליק (הרבה שכבות)
- נייר
- ואז הקישוטים: תחרה, פרחים מנייר, פרח מתחרה עבודת יד, פנצ'וצים, וושי טייפ וכו...

 הסט נעשה למישהי יקרה מאוד בהשראת הצבעים והכלים שראיתי אצלה ומשקט לשמחתי הרבה את שולחנה.
 תודה שבאתם לבקר ומקווה שאהבתם :-)

4 comments:

  1. Anonymous4/1/14 13:06

    מהמם! אהבתי את התוצאה הרומנטית והקסומה!
    למה הרבה אקריליק וג'סו?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ג'סו - שכבה מקשר. ואקריליק - זה תלוי צבע שלך. הצבע שאני השתמשתי היה טיפה שקוף ואני רציתי שיראה אטום. אז שמתי כמה שכבות

      תודה על המחמאות

      Delete
  2. כל כך כיף לראות אותך חוזרת לאט ליצירה! נהדרות הקופסאות! אני מזהה את הפרפרים :) עבר מלא זמן מאז :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירתי, הפרפרים אכן בזכותך ועד כה שמרתי עליהם :-) הוספתי טאצ' מבריק - לא בטוח שרואים בתמונה

      תודה על המחמאות

      Delete