May 13, 2012

ועכשיו לרשומה שאני חייבת :-)

בשעה טובה חברתי היקרה ילדה בן מתוק לפני כמה זמן. החלטתי שאני רוצה לעצב לה אלבום במתנה. אבל כשהחלטתי את זה עוד לא ממש ידעתי כמה אפשרויות יש בעולם הסקראפ. וקניתי אלבום מוכן.

טיפ לעצמי [מטעויות לומדים] :
לא לעצב אלבום מוכן
[דפים קטנים מדי. אין מספיק עובי ואני מוגבלת בקישוטים. פרגמט שמפריד בין הדפים שומר עליהם מצד אחד, אבל מצד שני אם אני מעצבת את הצד השמאלי בצד הימני אין הרבה אפשרויות לעיצוב]

אבל אני נהנית מכל שניה. וכל דף ודף מבחינתי גם אם לא בנוי לפי הסטנדרטים הסקראפיים, מותאם לבעלים העתידיים וגם מלא אהבה .
ועכשיו לבקשתך ...
אני לא יכולה לפרסם את הדפים השלמים ואת לא תראי את האלבום עד שאסיים, אז כמו שהבטחתי לך טיזינג קל.
מלא מלא קישוטים
[ומלא מלא אהבה]
וקצת על עיצוב עצמו. 
הדף המקורי בצבע אוף וויט. או שאני משאירה אותו כמו שהוא לרקע ומעצבת מעליו או  שאני מצפה אותו בדף אחר.
וכן הדוגמא: דף על דף [ועוד אחד בשביל העיצוב]IMG_1549
על דף האלבום מודבק דף עם טקסטורה של עור נחש [לא בטוח שרואים זאת בצילום]. ועליו דף מדוגם שהשארתי בשלמותו ורק חתכתי בהתאם לציור בו כדי להכניס תמונה [אני יודעת שאי אפשר לראות את הכל אבל תהיו סבלניים Winking smile]. פס למעלה – זה סלוטייפ מדוגם. מצאתי אותו בכפר שעשועים ומשתמשת בו המון עבור העיצובים לילדים.









IMG_1544
 אני נזהרת מאוד מעיצוב מצועצע מדי [גם כי אני כזאת. וגם כי אני יודעת למי אני מכינה את האלבום]. אז יש הרבה חיתוכים וקישוטים מינימליסטיים. והחותמת גם היא מיועדת לילדים [גלגלת אחת בתוך השניה בכמה צבעים בסיסים]












גם לעיצוב גבוה מדי אין לי מקום. אז אני מאלתרת. משתמשת בקישוטים קטנים ומנסה להוסיף להם גובה או ע”י דבק דו”צ או מקפלת את הקישוטים ולא מדביקה. דוגמאות לפרחים ופרפרים בתוך המצגת וכאן Smile
IMG_1515IMG_1516IMG_1518IMG_1548


פוסט המשך

1 comment:

  1. ממש ממש יפה..................
    גם השילוב בין החומרים השונים
    וגם ההתייחסות לסוג האדם שמקבל את האלבום... לא טריוואלי!!

    ReplyDelete