January 10, 2013

How to.... attach a letter

מי שקוראת כאן [ובטח מי שמכירה אותי] יודעת שאני יוצרת המון דברים בעצמי., אני משתמשת בחומרים לא בהכרח מהתחום ואוהבת פתרונות יצירתיים. מתוך סקרנות. מתוך רצון לנסות [ ובשיטה הזו כל ניסיון הוא יחיד במינו והתוצאה אף פעם לא זהה] .

אז החלטתי לשתף אתכן בכמה רעיונות פשוטים שנולדים לי תוך כדי... הפעם על מכתבים מצורפים ליצירה.
יצא לי להכין כמה מתנות עבור החברות של פרינסס לרגל נסיעתן לחו"ל. כמובן אפשר להוסיף מכתב טיסה כדף ג'ורנלינג , אבל זה רגיל מדי, גלוי מדי ולא מעניין :-) אז יש לי שני פתרונות פשוטים

מכתב מוסתר


תצטרכו:
1. דף נייר/ קרדסטוק דו צדדי
2. מצית [לא חובה]
3. סרט באטן
4. דבק
הדף שבתמונה יש לו צד שנראה כמו קלף  ועליו בעצם נכתב המכתב. את הדף "שרפתי" בקצוות, קיפלתי ל-4 והדבקתי בצד אחד כאשר הסרט מודבק תחתיו.... בעלת האלבום רק צריכה לפתוח את הסרט...
כמובן אפשר להוסיף קישוטים , יישון קצוות, גזירה עם מספרי צורות, פאנצ' בורדר ...

כיס למכתב


תצטרכו:
1. נייר/ קרדסטוק מעוצב
2. פאנצ' עיגול [אני השתמשתי במסולסל, אבל אפשר פשוט לחתוך]
3. שלושה פסים של קרדסטוק ליצירת עומק לכיס המאולתר

וככה זה נראה תוך כדי...

שלושה פסי נייר כל אחד ברוחב של 2 ס"מ.
מקפילים לאורך וחותכים קצה כמו בתמונה




מדביקים את הפסים ליצירת מסגרת


יוצרים את הצד החיצוני של הכיס. ומדביקים.


וכך מקבלים כרטיס ברכה עם כיס למכתב .

כמובן אפשר לקשט איך שבה לכן, גודל , עובי, סוג נייר - תלויים רק בכן.

מקווה שעזרתי למישהי :-)
תודה שביקרתן :-)

No comments:

Post a Comment